Somebody who... Somebody who... somebody who

Jääää i want to dance with somebody, Somebody who... Somebody who... somebody who loves me...Don't you wanna dance? Don't you wanna dance? Den låten har jag på hjärnan i dag, och visst ja så är det, det rycker lite i mina fötter. Men inte blir det någon dans för mig i dag. Om jag inte gör det själv hemma, men jag känner inte för det faktiskt. I villket falla som hälst blir det inte med någon who loves me, för det är bara jag här. Det kan bli en shkitzofren historia. Men vad var det nu jag tänkte på...njaaaaa veeet inte riktigt särskilt att ta upp så där på rak arm. Det är den 5 december, det är ju inte varje dag 19 dagar kvar tills namnet Eva har namnsdag, och julafton osv.

Men vad ska man säga liksom, clocks strikes upon the hour and the sun begins to fade. I wanna feel the heat with somebody. Yeah! I wanna dance with somebody. Den släpper inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får väll gå ut och röja någon gång om ca 9dar.

Skrivtorka eller?

2009-12-05 @ 19:20:09
Postat av: MissIL

haha typ

2009-12-05 @ 21:30:12
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0