Long long way to February

It's a long long way to February where the ocean meets the sun. Got me wonderin' is this necessary when we only just begun.
Nej, det är inte så långt till februari, för 11 månader sedan var det jätte långt dit, men nu är de ganska nära. Semlornas månad. Vissa gillar inte mandelmassan, jag gillar mandelmassan. Jag gillar florsockret som är på locket ocksa, de är nog mina favorit grejer med semlor. Men tyvärr blir det inga semlor för mig i år. Detta beror helt enkelt på att jag på senare tid har blivit lite svullen, utvidgats, expanderat, tar upp lite större plats av jordens yta, jaa vad man nu vill kalla det. Jag skulle ta på mig mina jobb byxor i dag, hummmmmm. De tog säkert en kvart, dra lite, klämma lite, men tillslut satt dom på iaf. Det blir så när man har varit borta i Australien i några månader, de är varmt och man vill inte röra sig allt förmycket i onödan och bli svettig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det gäller bara att omformatera kroppen lite :)Men jag kan hjälpa dig genom att gå med dig till ryssen!

2011-01-24 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0