without a face number or name

Heeeje, efter att ha gått omkring i lite mer än två veckor utan att ha varit helt kontakt bar har jag nu både ny mobil och nytt nr. Jag är ju fortfarande nr 1, de va mer mobil nummer jag menade så att de inte blir några missförstånd. Jag har nu ett nummer på en massa siffror mellan 0-9 som jag absolut inte kommer ihåg och kommer nog aldrig göra det häller. Jag har känt mig lite som ett sugrör, ett oböjbart sugrör faktiskt under denna tid. Lite förhistorisk, lite mammut sådär. Men pass på, be aware...jag kan smsa dig när som helst, eller ännu värre, ringa! Du kan smsa eller ringa, messa eller ring, fråga anything.
En helt annan grej, men måste tas upp. I förrigår hade jag mina favorit strumpor med bananer på. Jag gick omkring som vanligt, la la laalala, inget mer med det. Tills jag tittade ner på mina fötter och faktiskt kom på att de va ju mina favorit strumpor med bananer på, varför detta? Dagen till ära, de va ju bara vanlig tisdag? Nå väl, jag såg iaf att jag hade ett litet litet litet hål vid ena stor tån. Nu måste jag verkligen välja mina stunder att ha dom så att dom inte slits i onödan. Jag fick dom av en vän i julklapp för två år sedan. Mmmmm ett par strumpor som sätt tre jular, dom är snart ikapp mig!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gaaah har du nytt numer!?!? Måste ju ha smsa mig 0736004629 :)

2011-02-09 @ 08:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0