Nämen oj, Jesus??

Jag vet inte vad eller när men någon gång mellan nu och för fem minuter sedan var det något som triggade igång min hjärna som fick iden att skriva ett blogg inlägg. Jag vet iof att det är Viktors fel men det är okej. Nu har det redan börjat sina på saker att skriva om, efter nio månader kanske man hade hoppats på någon spännande information. Massa massa har jag. Men de utrycks bara i Blaaahhhh!
Okej julafton i dag då, skoj, roligt, trevlig mmm varför inte, lite skummtomtar, prinskorvar å jul öl mmmm varför inte. Lite paket lite papercut lite släckt lite tänt var det här varför inte. Men lite måndag lite vardag lite julen är över släng ut julgranen lite mer normal musik, mmm de kan jag gå med på.
Å snart äre februari tihihihihiihi! It is a long, long way to February where the ocean meets the sun. Got me wonderin is this necessary when we've only just begun...som man brukar säga. Ne men nära är det jag försöker säga, men de längsta man kan vara ifrån februari är i februari. Å de längsta jag har varit ifrån Sofie är jag nu (inte sant men nästan), men inte i februari ska jag vara ödmjuk.



Vet inte riktigt, de kändes inge bra å blogga, skulle bara kolla men man vet ju aldrig. Typ lite som daggmask, den är där men man vet inte vad man ska göra med den. Ganska äklig faktisk. Men man kan inte låta bli att kolla lite. Lite varför. Kryp lite åt en hållet kryp lite åt andra...eller bara rulla runt...kan maskar rulla? Jag vet inte har aldrig sätt men vad gör maskar egentligen när ingen ser? Livet är fullt av dom, frågorna som bara finns utan svar eller svar svar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det ser ut som om dom skruvar sig inte riktigt att rulla men nästan

2012-09-30 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0