Det har redan gått ett år å jag visste redan då att de skulle bli vi två...

Hej hej allihopa, eller ni den begränsade men också privilegierade skara människor som faktiskt kommer in här och läser lite då och då. Tiden går så fort så fort, de känns som de va i går jag sprang runt i livet utan att veta verken ut eller in...men så va de i går också. Inte för att jag har fått någon uppenbarelse tills i dag, men jag har hunnit sova mellan dagarna. Men iaf, tiden går så fort så fort. Det är redan höst ute, en ganska mysig sådan tycker jag. Men eftersom tiden går så fort så fort är det snart vår igen.
I Dag fyller min blogg ett år. De är ganska skillat tycker jag. Trodde högst på tre månader men de höll i sig. Den där plötsliga späbarnsbloggdöden drabbade vist inte denna. Lite konstgjord andning då och då, hjärtmassage lika så.......pip.........pip........pip.....no we losing him......................................pip, puh! It's alive. Men seriöst blogg vad ska man med en sådan till, kan man äta den när man är hungrig, nej. Kan man ringa med den, nej. Kan man lyssna på musik med den, nej. Kan man ta kort, neeh! Men så är de ingen mobil heller å en sådan har jag redan så jag kräver inte dessa finesser av min blogg. Men så gillar jag inte ordet blogg, jag vill gärna kalla de något annat, men jag vet inte vad. Webblogg, eh nej tack, men typ nee de funkar inte alls i dag, min hjärna är som en moppe man försöker kickstarta igång, utan resultat.
Jag har börjat dricka väldigt mycket juice på senaste. Så fort jag blir lite törstig tänker jag mmmm en liten juice hade inte varit fel. Men vad kommer de i från, aldrig varit något större fan av det innan. Det är inte så att jag har hamnat i klimakteriet? Jag tror jag är lite ung, å klimaktirie rött hår är av annan nyans. Färgad nyans. Sen har jag faktiskt funderat en del över ungefär när kommer jag bli gråhårig? För det kommer ju ske någon gång. Då måste jag lägga ut x antal pengar på att färga håret varje månad. Det är då viktigt att jag inte köpt så mycket på avbetalning så att jag ska ha råd att inte gå omkring i grått hår. Fast jag kanske passar, hoppas hoppas! Tänk vad jag kunde lägga mina hårfärgningspengar på istället! Fast detta är ett senare problem i livet som jag kanske inte behöver gå å fundera på särskilt mycket nu. Man kanske skulle börja tvätta pengar, det är alltid kul när man har rena saker. Ett framtida yrke, skaffa en kemtvätt! Men men grattis på ett års dagen då bloggen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis på 1års dagen. Skåla lugnt i juicen :)

2010-09-09 @ 14:59:14
Postat av: Kaj

Du e la fööör skön Lennart!

2010-09-09 @ 18:02:24
Postat av: augustanaa

Grattis på födelsedagen!

2010-09-13 @ 23:36:55
URL: http://augustanaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0