Insane!

Innan jag säger något annat...Gud vad mycket konstigt folk det finns! Asså helt seriöst, vart kommer alla ifrån, var de något i evolutionen som gick helt gaaalet. Helt sjukt att man går runt och delar samhället med på utsidan helt vanliga personer, men icke...insane!

Nu kan jag säga något annat. Kan inte koncentrera mig alls faktiskt. Massa ljud överallt, dunka dunka från grannarna. Jag försöker döva ljudet med min spotify men då byter jag bara låt hela tiden, ingen ro, ingen ro alls. Å klockan är mitt i natten, men de gör inget att jag är vaken för det är lördag. De finns en massa folk i stan som är vakna nu också. Det är inte samma sak kan tyckas men de spelar faktiskt ingen roll. Jag brukar tänka att jag sitter uppe och väntar på mig själv när jag är hemma en lördag kväll. Att i fall jag hade varit ute så hade jag tagit bussen hem då. Så skulle jag vara inne vid dörren vid den där tiden. Så brukar jag tänka att de är ok att vara uppe till den tiden jag skulle kommit hem. Fast jag ligger fortfarande steget före den "alkoholiserade louise" eftersom jag slipper vara bakis när jag vaknar. Fast...det stämmer inte helt ändå...för när jag vaknar på söndags mornar så tänker jag i bland, om jag hade varit bakis så hade jag inte gått upp för ens en å en halv timme. Då ligger jag kvar och segar som om jag vore bakis.
Men vilka är det! Kan de skruva ner musiken, de bor faktiskt små barn i detta området. De är säker dom som har fest. Jag är vist inte bjuden, jag hade inte gått ändå för de är "tråk louise" som har rodret i dag. Men om jag hade blivit bjuden och om jag hade gått så hade jag säkert inte varit hemma för äns en å en halv timme, så jag kan vara uppe tills dess med gott samvete. För jag får dåligt samvete om jag är uppe för sent.
Men vad mycket jag hade på hjärtat i dag och den/det finns kvar. Kan man se det som ett under? Vad är ett under kan man fråga sig. Underbart, är det som förnyelsebart. Själva ändelsen....bart, känns som en förmåga, eller egenskap. En sak vet man, underbart är kort...åt helvete för kort. Sedan finns det mer ord som vidunder. Nee jag bara undrar lite.
Spritt språngande galen, galet asså. Det är inte mig själv jag syftar på. Det finns så många konstiga människor...så många! De kanske är en bra grej när man tänker lite mer åt sidan. It takes a fool to remain sane. Kanske alla galna människor i själva verket är "normala". Men hallå, varför fortsätter jag att skriva, jag har försökt avsluta hur många gånger som helst, inte okej! Bitch slap på mig själv. Gud nej förlåt, så självdestruktiv är jag inte. Men ett litet fy kan jag ge mig...en grej till bara, motsatsen till underbart...överbart? För det här inlägget är isf överbart. För långt...åt helvete för långt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Här stressar du mig med att uppdatera en massa utan att jag märker något och sen nu när jag försöker hänga m i uppdateringarna då skriver du inget. Obalans, precis som m mötet vid vårt hörn i morse! :)

2010-09-06 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0