hit me hard

Tänk om man hade varit en liten nektarin, vad världen hade varit fin. Men jag hade nog inte gillat sådana som mig. Jag har faktiskt ätit två stycken nektariner i dag. Men om jag hade varit en så hade jag hellre blivit uppäten än sitta å ruttna. Fast gammal blir man inte för ens man har levt länge. Eller om man sitter ute i solen för mycket och åldras i förtid, det är jätte viktigt att man skyddar sig ordentligt. Men detta har jag sagt gång på gång. Jag vill inte sitta i 27 års åldern som en annan gammal tant. Därför kan man ha jätte mycket fondation, då ser man slät å fin ut. Om man inte tar alldeles för mycket, det kan bli en dyr livsstil. Jaa tänk om man hade varit en liten go frukt. Rödbetor är också gott fast de är en grönsak men röd.

Jag fick en blåsa i går på fingret för jag brände mig. Men så i natt vaknade jag av att jag slog handen jätte hårt i väggen, ingen aning om varför, kanske dolda aggressioner. Men iaf så slog jag handen i väggen å blåsan sprack. Då är frågan som så....brukar jag slå saker i sömnen, eller va de bara så att jag råkade göra det....eller va de undermedvetet att jag ville ha bort blåsan så jag är så lömsk att jag väntar till jag själv somnar. För att jag inte ska märka något. Men de gjorde jag, jag vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0