Tids press

Heje! Jag har bara 10 min på mig att skriva något, sedan måste jag till jobbet, ååå så jobbigt, prestationsångest. För jag har absolut inget att komma med i dag, inget att säga så att säga. Men varför måste jag stress skriva något så här innan jag ska i väg då? Joo jag måste uttrycka mig lite faktiskt. Men jag vet inte än vad de ska ge uttryck för, kanske slipper en ångestattack senare i dag. Fast de är också ganska otippat eftersom ångestattacker inte är något som brukar förgylla min vardag. Men visst varför inte, de kanske hade varit spännande. Men nu har jag ju sumpat den chansen eftersom jag redan håller på att uttrycka mig, tusan. Erase and rewind. Va, hörrni people, tänk om man faktiskt kunde göra det, vilken fantastiskt bra egenskap. Aa nee jag tror jag rewindar lite. Hade jag varit en pokemon så hade de lätt varit min "egenskap" då hade jag lätt kunnat liksom delita allt jag skrivit (för de är ju absolut inget jag kan göra nu) just nu så jag inte hade uttryckt mig i detta för att sedan få min efterlängtade ångestattack. Im off.


Kommentarer
Postat av: augustanaa

Ångestattack är INGET att ha! Trust me My friend..

2010-09-17 @ 13:01:05
URL: http://augustanaa.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Bra att du valt pokemonegenskap lollumon! :)

2010-09-17 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0