Spänning i vardagen.

Å dom nominerade är....Ne jag vet inte, tänkte öppna med något spännande för att få denna...vad är det, måndag, fick ett tag för mig att det var tisdag, ojojoj så det kan bli. I morse letade jag efter mjölk i kylskåpet men jag hittade ingen, men jag hade för mig att jag såg en där i går, så jag tänkte att de kunde vara så att den stod där i kylskåpet utan att jag såg den, så där konstigt som det kan bli i bland. Kan det bli mer spännande. Jaa det kan det, för i stället för mjölk hittade jag en ramlösa, ofta vad gör den där? Jag kommer inte alls ihåg att jag införskaffat något sådant på senaste. Eller har jag vunnit den någon stans ifrån, jag vill gärna tro det så jag kör på det. I alla fall jag tog ramlösan som jag hade vunnit någonstans, åt den tillsammans med flingor till frukost. Hummm jag menar jag drack den efter att ha ätit några torra flingor eftersom det faktiskt inte fanns någon mjölk. Så spännande har jag haft det i dag.

Kommentarer
Postat av: augustanaa

Exciting!

2010-09-13 @ 23:35:56
URL: http://augustanaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0