Oyster

Nu är klockan sådär sent igen och jag känner att de är dags att skriva ett litet inlägg, bara sådär för att lägga in något. Inget speciellt, bara lite diskuterande fram och tillbaka med mig själv. I dag har jag köpt tre stycken hårband, sådana man har i hårt. Jag hade de för några år sedan när jag var lite yngre. Tyckte att de var praktiskt å lite så. Vad vill jag ha sagt med detta då? Joo att när jag kom hem och skulle prova ett ut av dem så insåg jag att jag har mycket längre hår en vad jag hade för ett par år sedan. Vad ska jag ha det till, håret. De bara hänger där och är ganska ofta i vägen tycker jag. Ska jag klippa av det? Inget drastiskt bara till axlarna? Fast sist jag gjorde det tittade jag bara på gamla kort på mig själv och suckade för att jag ville ha tillbaka mitt långa hår. Jag vet varken ut eller in.
Jag får sova på saken kanske eller inte, det är också en fråga. Men sova ska jag iaf göra. Jag ska ju faktiskt gå upp i morgon. Jag håller på med en lite film faktiskt, inget stort inget fancy, bara ett litet klipp. Men får se när de kommer upp.
En still bild från min film, hummm vad kommer det bli??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0