Klenis

Hej de va ju ett tag sedan, 600 dagar men vem räknar precis. Ne jag ljög de va tre dagar sedan, jag får sluta ljuga och sluta citera låt texter eller säger man text låtar? Just nu har jag ingen aning. Klockan är natt, tidig natt men ändå. Jag har just ätit upp de sista av många kex. Har inte sådär jätte mycket för mig så jag tänkte att jag kunde trycka på en massa knappar som bildar koder i form av ord som bildar meningar men som egentligen inte har någon mening. Fast för mig har det börjat bli en liten mening. Oj shit nu blev jag helt slut, jag kanske ska sova, jaa för de är ju ändå natt. Jag som hade tänkt att blogga om trippen till lager 157. Tusan, får ta de en annan gång. Najto matrajto.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag som trodde att du skulle blogga om han på mopeden igår! Eller kanske om grinden som man måste köra på för att komma igenom :)

2010-09-28 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0