Hej fran Sydneys gator!

Heej jag lever, de duun de duunk sager mitt hjarta. Det kanns bra att kunna skriva igen, fast nu utan a,a och o. Jaa nu har vi fygit klart for en stund. Vi landade i gar pa morgonen lokal tid. Min rumpa assa! Forst forst flog vi till Bryssel, de tog kanske bara en a en halv typ. Sedan dar ifran tog de nastan 7 timmar till Abu Dhabi, redan dar kannde jag att runpan var domnad. Nar vi va framme dar kande jag guud va skont att fa stracka pa benen lite. Men sedan kom jag pa att vi ska pa nasta flyg som tar 14 timmar! AAaah tankte jag, hade halldre jobbat i tva dagar ist. Men iaf, det var as kallt pa flygplatsen i Abu Dhabi. Jag a Tina satt typ i fosterstallning pa tva stolar for att halla oss varmma. Men alla andra fros inte, de hade iof lakan pa sig, mmm om man vetat att de va de som gallde sa hade jag skaffat de assa.

en nu sitter jag har pa ett interner caffe i Bondi, skriver lite, tanker lite om vart annat. Vi va sa kaxiga i gar jag a Tina. Vi sa vada jet lagd, vi kanner ingenting...sedan klockan 15 lokal tid sa vi att vi skulle vila oss lite i en timme eller sa. Vi skulle treffa Jane runt 17 som tur var annars hade vi aldrig kommit upp igen. Sa runt fem treffade vi Jane, tog en ol, vi va hemma kl 20 gick a lade oss och somnade som grisar! Vi vaknade klockan 6 i morse efter att ha forsokt dra oss liksom. Men de gar nog over.

I dag tankte vi kolla lite pa stan, se oss runt i Sydney och sa, kanske kolla in opera huset! Coooool! De har alltid velat se de irl, typ bara satt de i bernad och bianca.


AAAAAAAAaaaa (de ska vara a med tva prickar over som ska forklara att jag tanker) hoppas att allt ar bra dar hemma och sa, att ni skrapar bilarna ordentligt. Jag blev for ovrigt jatte sugen pa lussekatter innan!


Har kommer da nagra allternativ som ni far gissa hande oss pa vagen der:

1, Vi blev uppropade i hagtalarna i Bryssel Miss McLean och Miss Nilsson.
2, Assa jag fick typ ta av mig typ mina klader for att det pep nar jag gick igenom detektorn, jag blev visseterad!
3, Haha Tina hade en dummle i vaken nar vi skulle igenom tullen i Sydney. Vi hade varkligen varit jatte noga med att kolla sa att vi inte hade nagot, men jo vars lag det en dummle a tryckte i ett litet fak.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hmm... svårt jag tror på 1 eller 3 :)

2010-10-07 @ 08:35:51
Postat av: Mikaela

Se till att ha kanon nu för vi vet alla hur segt det är at flyga mer än 1-2tim så se till att det blir värt det ;)

2010-10-07 @ 09:56:50
Postat av: jensica

Hoppas ni har dunderkul! Och jag tror på nummer 3=)

2010-10-10 @ 10:17:32
URL: http://jensica.blogg.se/
Postat av: Emilia

Förlåt jag hade missförstått att det var en frågesport. Jag chansar på nummer 3 med:) Hoppas ni mår superbra! Saknar er massa! Pusspuss

2010-10-10 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0