Utkast: Okt. 3, 2010

Tre dagar in i oktober och hösten är verkligen in your face om man säger så. Inte bara för det är kallt å allmänt små ruggigt, utan också för att jag i går på väg hem från bussen fick en kvist med massa gula löv på i ansiktet. Det kändes fräscht faktiskt. Att de på något sätt får huden i ansiktet att vakna till liv. Får blodet att cirkulera och upphäver åldrandet. Så när jag är i 50 års åldern och inte ser en dag äldre ut än 21 år 4 månader och 26 dagar så beror det på att jag fick en pinne i ansiktet.

Om det inte är så att jag redan nu i veckan bränner mitt face i solen och åldras 10 år på några minuter. Då är det kört, kokta fläsket stekt, spelar ingen roll hur stor pinne är man försöker slå sig själv med. Därför är det väldigt viktigt att ha solkrämen på, hela dagen hela kvällen. Man får vara lite försiktig med det där. Tänk bara på en kyckling filé som man sätter in i ugnen, blir den för länge blir den väldigt torr. Mitt skräcksinario är att se ut som en kyckling filé, Jag får skriva upp det i mitt antecknings block, satsa på annan look. Men vist Australien är nice. Jag får börja prata det där andra språket som dom gör på tv. Bara de att de inte kommer någon text när man pratar med någon i verkliga livet. Fast de ska nog inte vara några problem. Alla fattar väll tummen upp, nicka se glad ut och säg okej och Coca Cola.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag trodde bara du sa pepsi max och inte coca cola ;)

2010-10-03 @ 15:29:03
Postat av: augustanaa

Haha, jag tänkte exakt samma som Mikaela!

2010-10-04 @ 00:24:10
URL: http://augustanaa.blogspot.com/
Postat av: MissIL

jag gillar att choka :)

2010-10-04 @ 03:29:24
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0