Hejje, liten uppdatering.

Okeeej da! JAg hade tankt lagga upp bilder i dag faktiskt, men sa glommde jag den lilla sladden man behover far att goara det tusan liksom. Men de far gott vanta. Ni som sitter a biter pa naglarna for att veta vilket de ratta alternativet var behover inte vanta sa varst langre...de ratta svaret var...alternativ 1...och lite 2, jag behovde inte ta av mig mina klader, men jag blev lite visiteras. (saknar mitt rattstavningsprogram) Men sjalvklart hade jag ingen pistol i fickan.


Vad har hant vad har hant?? Jaa vi var ute och drack alkohol i fredas de va trevligt, traffade nagar roliga och skumma typer och hamnade pa en efterfest nagonstans, som hemma nar man ar ute egentligen. Vi sover en hel del faktiskt. Gar upp runt nio kanske, har sovit middag de flasta dager men vi forsoker lata bli...men det ar svart. Sedan gar vi a lagger oss runt klockn nio pa kvallen igen. Vi ar som trotta gammla manniskor.

I fredas var vi pa Bondi Beach jatte fint stalla. Kollade pa surfar manniskor. Vet ni vad jag kan ocksa surfa, jag gor det till och med just nu, fast pa internet, men enda. Vi tog en laaang laaang promenad titade pa utsikten for de ligger valdigt fint. Vi gick fran strand till starand. Har dock inte badat an, tankte vanta lite med det faktiskt....saaaa vad hander hemma da??

Jag malade rott nagelack pa mina naglar, jag brukar inte gora det, men fick for mig att de skulle vara roligt. Sedan en dag nar jag lag a sov, sov jag pa min arm sa min hand somnade, nar jag sag den igen var det laskigt eftersom de va som om det var nagon annan hand...men de va min men anda!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh låter som om ni har det jättekul!:) Fortsätt glassa i underbara aussieland för här hemma tror jag inte det händer så värst mycket. Inte för mig iaf:) Pössssar

2010-10-11 @ 12:08:38
Postat av: Helen

Haha å sikken bra uppdatering! då vet jag att du har röda nglar och en mystisk arm!

2010-10-11 @ 13:28:15
URL: http://halsalollo.blogg.se/
Postat av: MissIL

Hej Lollo, jag och pappa har köpt var sin ny lap-top idag. Kul att du verkar trivas, har du något tel.nr? Ha en härlig dag



Hälsningar

Mamma

2010-10-11 @ 16:14:09
Postat av: MissIL

Men mamma!! Du kan inte ga under min alias, om du ska halla pa sa far du skaffa ett eget namn;)

2010-10-13 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0