November are eller

Hej och ha! Jag har precis fort over lite bilder till fb:n fasligt vad tid det tar. Man tror att man lever i ett civilicerat samhalle men icke! Vart ar vi pa vag liksom? Jo snart ar det jul...det ar svart att tanka sig nar det ar sa varmt ute och inte en skymt av julmust eller underkylt regn.

Vad har jag haft for mig pa senaste tiden da, inte den blekaste, joo de har jag ju. For nagra halger sedan besokte jag och min rese buddy Tina och en viss miss Karlie ett vin destrikt for att smaka pa viner och kolla druvor. Vi kom dit pa lite senare an beraknat och det var forsent att besoka dom sma gardarna. Vi bestamde oss darfor att stanna dar vi bodde for dagen och kolla vad Australiens bonne uteliv hade att erbjuda. Det slutade med karioki sang, im a barbie girl, mmmm min favorit sang assa! Efter detta foljde nagra mer fina sanger fran var sida. Dagen efter skulle vi da prova vin, men vi va bakis sa de tog emot lite. Nee ingen bra ide, smakade kanske fem sma snuttar, inget att rekomendera. Vi kopte choklad istallet.



Sedan har det nog hant en del efter det ocksa men ingent jag har i nar minnet. Jag har borjat dricka kaffe. Ja vem hade kunnat ana?



I morgon ska vi flyga vidare, vi ska lamna Sydney after lite mer an en manad, jag som precis har borjat hitta liksom. Men vi ska norr ut, vi siktar mot solen liksom. Sol och bad. Det finns jatte jatte jatte jatte jatte jatte jatte jatte sma maneter som man far se upp for, eller ner, eller bara hoppas pa att man inte blir nuddad av. Men jag har ett knep pa hur jag ska lyckas...jag ska inte bada!

Det finns en konstig tant har, man ser henne ibland nar hon gar omkring och strosar. Hon har liksom underkladerna utan pa de vanliga kladerna, det ar lite udda faktiskt. Sisst jag sag henne hade hon nagra sorts underbyxor utanpa sina fins neon blaa tights. Och i dag nar vi satt och at lunch hade hon en gron t-shirt med ett linne over och en sport bh utanpa det, tjusigt! Far mig och tanka pa min syster Helen.

Kommentarer
Postat av: Emilia

hehe helen är då alltid med dig:) Va roligt ni kommer få det! akta dig för maneterna, det är både uppe nere och överallt. man kan ju också ha sånns vackra dräkter på sig:D Det är jättetjusiga!

Åh lollo jag är stolt, kaffedrickande e vuxenpoäng:D

ha det super gött! Pössar<3

2010-11-08 @ 07:43:27
Postat av: jensica

Heeeeej! Hoppas allt är bra med dig/er! Tänkte bara egentligen säga hej och sådär så hejhej!

2010-11-08 @ 07:56:42
URL: http://jensica.blogg.se/
Postat av: ¨Helen

Haha, tänker du på mig då? Varför det?



Jag tror att hon kör på en ut och in stil, varför ha underkläder så att dem inte syns, hon är en inside-out-kvinna!

2010-11-08 @ 10:27:56
Postat av: Mikaela

Oj Har du börjat dricka kaffe! Vem vet du kanske börjat äta fisk tills du kommer hem ;)

2010-11-08 @ 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0