talk to the hand cause jag är socialt inkompetent

Å hej å hå. Vart ska man börja att ta tag i sig själv? På tal om själv, i dag har jag varit helt själv. Har inte pratat med någon alls förutom på telefon. Men de va bara i 2 min. Innan i mina yngre dagar var jag jätte bra på att vara själv. Trivdes ganska mycket med det. Men nu blir jag bara stressad men jag har fortfarande inte gjort något i dag, än. Jag sitter i långkalsonger och en gammal skjorta och tittar ut igenom ett fördraget fönster, hur de nu går till. Det lyser jätte fint in av solen, ser ut att vara as skönt ute. Men jag pallar inte att ta mig ut. Vad ska jag göra där ensam. Bara stå? Gå en promenad, de orkar jag inte. Snart kommer min syrra hem, men jag vet inte, jag tror att jag har blivit socialt inkompetent. Det blir inte bättre än såhär. Om några år är jag människoskygg och lever i en liten stuga i skogen. Sen när jag måste handla kommer jag vara den knäppa tanten (med konstiga kläder och målar konstiga tavlor bara för att uttrycka mig) som pratar om allt möjligt fast inte fattar vanligt folk inte gör så. För jag kommer ha glömt bort hur man beter sig. Men hur beter man sig egentligen, hur, hur?

Nå ja, jag tror bara jag har varit ensam lite för länge. Snart kommer min syrra hem och tur är väl det. Bara jag inte har blivit människoskygg redan nu på de här 24 timmarna. Jag kanske blir rädd och gömmer mig bakom en soffa. Men då får hon leta efter mig. Då kan jag ropa, varmt, varmt, lite kallare, kallare, varmt, vaaaarmt, det bränns, ojoj de bränns, du hittade mig!

Kommentarer
Postat av: jensica

hahahah

2010-05-09 @ 20:51:54
URL: http://jensica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0