Phase

Å ett Å två, Å ett två tre fyr! Yeeh, då kör vi! Vad ska jag ta upp i dag då? Jag vill säga något smart, något bra men jag kommer inte på något. Det finns så många ord så många ord. Det finns ett ord jag har tänkt lite på i dag och det är ordet Achtung. Ja det är ju då Tyska och betyder akta eller så. Varför just Achtung då?
Vet inte riktigt men de är alltid bra att vara uppmärksam om saker. Annars kanske man missar något. Det låter också roligt att säga Achtung, så jag gör det igen Achtung Achtung, jag passade på två gånger.
Föresten, jag va inte socialt inkompetent. Jag har lyckats prata med folk nu och det gick ganska bra. Det var bara en liten fas jag hade. I hade a phase. Som den gången jag översatte allt jag sa till engelska efter att ha sagt det på svenska. Det utvecklade sig senare till att jag översatte det jag sa till tyska, men eftersom jag inte kan så bra tyska så dog den fasen ut. Out. Aus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0