Så är det bara.

Det finns en grej som jag har tänkt på, särskilt i dessa tider när det närmar sig min födelsedag. Det är inte det att jag oroar mig för att bli gammal fast de har lite med att växa upp grejen. Det är riskabelt för tjejer som mig som fyller år i slutet av maj. För att när jag blir gammal, ok inte gammal men när jag blir en mogen kvinna som bestämmer sig för att skaffa barn, så kommer min födelsedag ibland sammanträffa på samma dag som mors dag!
vilket i sig är en jobbig situation, ska jag säga till mina barn att dom måste köpa två presenter till mig då? Jag vill inte att att min födelsedag försummas på grund av att mors dag är samtidigt eller tvärtom. När jag kom på detta för typ 4 år sedan tänkte jag, tusan också. What to do liksom, jag kan ju inte hjälpa att jag råkade födas på min födelsedag. Btw, jag föddes faktiskt på mors dag...å min mamma önskar sig alltid snälla barn, så den saken är ju biff. För jag är ju ganska snäll.
Hahaha typ jag när jag blir stor. Neeeee, skoja bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får upplysa barnens pappa om att det trots allt är två högtider - födelsedag & morsdag. Så får han lägga upp det för barnen att du vill ha 2. :)

2010-05-23 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0