Min inbjudan??

OMG!! Jag har inte skaffat någon balklänning än! Snart är det ju dags att ha en ju. Alla andra har redan köpt å jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Ska jag köpa något från internet kanske...eller...jusde, jag tar ju inte studenten, jag ska ju inte på studentbal. Vad konstigt det blev alltihop. Det är bara de att alla andra går omkring å pratar om de dagarna ut å in. Hur många dagar det är kvar, vad man ska göra med håret, vilka skor. Jag får alltis för mig att jag också ska få vara med. Men icke jag är för gammal.

Jag får nog inte gå på bal. Men som man säget, vad vore en bal på slottet? Ingen aning faktiskt. Jag har aldrig varit på bal på slottet...men snart blir det bröllop på slottet. Jag bara väntar å väntar på att jag ska få min inbjudan till kronprinsessans bröllop. De kan man kalla press, vad ska jag ha på mig då?? Jag får ju inte vara finare än Victoria, för det är en regel att man inte ska vara finare än bruden. Men det är inte så lätt alltid beroende på vem som gifter sig. Det är också mycket med färger. Jag får inte ha vitt för de ska bruden ha, jag får inte ha svart för de har man på begravningar och jag får inte ha rött för de betyder att jag har legat med brudens blivande man, det har jag faktiskt inte. Så jag vet inte riktigt vad det ska bli. Kan ska ta något jag redan har eller köpa nytt. Svåra frågor i dag. Imorgon är det fredag och jag är lika exalterad som Frank...
..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men om du är rikitgt snäll mot någon stackare så kanske du kan få gå me på balen dom date=)

2010-05-07 @ 09:05:01
URL: http://jensica.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Är du säkert på att du inte legat med Daniel? :P

2010-05-07 @ 09:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0