Måndags drag!

Nu har jag räknat alla mina fingrar på mina två händer två gånger. Det är så gammal jag är och snart fyller jag ett finger till. Oavsett om jag börjar från höger eller vänster så blir det ett lillfinger. Varför är inte alla fingrar lika långa, det måste ju finnas någon bakomliggande tanke i det. Om man var tvungen att bli av med ett finger undra vilket man skulle välja då? I dag tycker jag att händer är ganska spännande. Vad händer liksom. Man kan vara hand modell, kanske något att satsa på?
Då måste man vara bra på att spreta på fingrarna så att alla fingrarna syns så att man inte tror att någon fattas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska du nu kunna räkna till din ålder? bäst du skaffar ett halvt finger till så kan du bara multiplicera allt m 2 ;) å har du tur växer det ut till ett helt tills du fyller 22 :P

2010-03-22 @ 20:58:47
Postat av: MissIL

Fast jag hade ändå inte tänkt bli äldre än runt 20 typ!

2010-03-22 @ 21:25:48
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0