Tisdag, mmm så äre!

Det är påsklov nästa vecka, men det rör ju inte mig, eller gör det de? Jaaa de är klart att de gör, Sofie har ju en vecka ledigt. Då har vi planer på gång, men det är hysch hysch på det än så länge. Menne nu är det faktiskt så att jag har hittat en gammal hårdisk som jag ska undersöka, den är seg men jag ska nog hitta något. Tummar upp för gamla hårdiskar!

HEJ SOFIE!!
Nej jag hittade inte mina nycklar i dag häller, men jag har inte letat något häller. Tänk om jag har tappat dom någonstans utomhus!! Tänk om någon annan har min banannyckel? Humm var kan jag ha varit i slutet av sommaren så jag vet var jag ska börja leta om dom inte ligger hemma.
Helen har inte tagit dom, för hon har en egen nyckel. Men eftersom hon drömde att vi var på ett museum i natt så kanske det är ett täcken på vart jag ska leta, kanske jag ve där runt augusti förra året. Fast vilket museum då, det finns mer än ett i Göteborg eftersom Göteborg inte är någon småstad som.....Bollnäs, hur många museum finns det där liksom. Men jag tror inte mina nycklar finns i Bollnäs, men det hade varit smidigt eftersom det inte finns lika många museum att springa runt att leta på. Men det är faktiskt alltid så att man hittar det man letar efter där man sist letar!
HEJ HELEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0