Spiderman spiderman

Hej hej, jag tänkte skriva en grej. Men vadå, blev det inte väldigt spännande nu så säg. Jag är väldigt mätt, har ätit väldigt mycke lasagne, men å så gott. Sedan åt jag an lakrits pipa. Det är inte varje dag man gör de inte.

Jag har lite av ett dilemma just nu, eller har haft ett par dagar faktiskt. Allt detta på en spindel, en ganska stor spindel med normala mått mätta. Jo de va så här va, jag har kanske berättat detta irl för de är de änså som har hänt mig på senaste dagarna...men iaf, jo de va så här va. Jag skulle precis till att sova då jag plötsligt ser en spindel i ögonvrån och jag hajar till. Ojoj vad gör jag nu tänker jag å blir lite små stressad faktiskt. Efter en stunds funderande kommer jag på att de bästa är att gå till toa å hämta papper så jag kan ta bort den rackarn. Sagt å gjort hämtar jag papper för jag gör ju som jag säger, men när jag kommer tillbaka är såklart spindeln bort. De är lika säkert som om att man delar upp sig i skogen i en skräckfilm. Vad jag göra, vad jag göra. Jo jag letar upp en annan säng å sova i, jag kan ju inte sova i en där de garanterat finns en ganska så stor spindel med normala mått mätta. Japp därför tänkte jag att i morgon får jag ta å leta rätt på den å så vad jag ska göra åt saken, jag är ju faktiskt större än den...men den har åtta ögon, hummm plus minus noll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har det gått? har du hittat den igen eller har den gått hem? hårspray funkar bra om ma tar mycket och det är en starkare sort ;)

2010-08-04 @ 23:32:09
Postat av: MissIL

Nee inget nytt på den fronten :( har fortfarande inte gjort något åt det...men tack för tipset, ska tänka på det när jag vågar ta tag i det :)

2010-08-05 @ 21:25:38
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0