Ler

Får man önska om man blåser bort en lös ögonfrans från fingret? Vart sitter magin undrar jag. Men iaf sommaren fortsätter sin somriga gång, med massa fina dagar som jag vill aldrig ska sluta. Men de gör dom tids nog, men de ska jag inte tänka på nu.

Just i dag har jag badat, faktiskt i havet. De tog emot lite i början men sedan va det jätte roligt jag badade ju med en boll å mina vänner, då kan ju havet inte vara så farligt ändå.
Jag hittade ett spagetti strå i mitt rum, helt okokt, jag undrar hur det hamnade här, har inget minne av att jag har gjort något med okokt spagetti på senaste tiden.
Jag vill så gärna lägga upp en somrig bild nu, men jag har ingen kamera som jag kan ta kort med å lägga upp...så jag hade tänkt skaffa en. Men en bild ska de nog bli, fast den saknar sammanhang, men de e en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0