2 dagen, still counting

Jag skulle egentligen inte va här, men det är jag. Ser man på jag skriver två dagar i rad, de va inte i går, hehe. (de e kul för jag skrev i går fast inte i förrigår, då hade de varit två dagar i rad i går) Jag va på affären i dag å köpte tandkräm, detta har jag bloggat om en annan gång när jag köpte tandkräm, då uppmärksammade jag att de fanns så många att välja på att jag stod å velade i en kvart säkert. Men så i dag kom jag på att de är ju bara att solla bort dom som har en kork som man måste skruva av. De är ju as jobbigt. Så jag köpte en man fäller i hop lite sådär käckt.
Om inte jag hade jobbat i kväll skulle jag se family guy maraton på 6an faktiskt, men nu blir det inget med det. Sånt är livet, det finns inget att göra åt.
Jag tog en bild ner i ett rör, så detta är en rör bild, så rör ej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser i bakvänd ordning och inser att mycket handlar om din tandkräm här, kommer det en uppföljare kanske? :P

2010-08-04 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0