Till vår - nytt hår??

Som så många andra här på jorden så har jag hår. Jag har funderat lite på det, vad jag ska göra med det. För att det känns som om det är tid för förändring. Det känn som om att det finns två alternativ.
Det första är att inte göra någonting, utan bara att låta det växa längre. Men de kan vara än lång väntan. Men föra att få håret att växa fortare kan man äta B vitaminer och massera hårbotten när man duschar. Det ska vist stimulera hårbotten. På sommaren växer det snabbare har jag hört...och när man är kär...who knows?
Här är väldigt långt hår ju. Om man lyckas spara så långt kan man alltid sälja lite. Undra hur mycket man får för det, jag måste researcha det.
Det andra alternativet är att klippa håret kort i en fräsig liten frisyr typ, som en sådan
Cool lugg tycker jag. Sedan har jag alltid tyckt att det är häftigt med vitt hår. Men jag tror inte att jag hade vågat färga mitt hår vitt...eller jag vet inte, hummm man kanske får en impuls eller så, hummmm jag vet inte.
As häftigt liksom!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skall du klippa dig? Jag tycker alt 2 skulle va fräckt men färga inte ditt hår vitt! Du som har så fin röd ton i ditt hår skall inte färga det vitt... Färgning är till för oss som har råttfärgat hår serru.

2010-01-25 @ 16:13:19
URL: http://jensica.blogspot.com
Postat av: Kussen

Är helrakat ett alternativ??

2010-01-25 @ 18:53:07
Postat av: Mikaela

Nä Lollo inte vitt hår, du har ju så fin röd färg!

Du har ju väldigt långt hår nu men det kanske är skoj m en förändring, det kan ju va det ibland :)

2010-01-25 @ 19:03:50
Postat av: Prinsessan

Louise! Vad har vi sagt om ditt hår??? Du ska inta färga bort din fina röda färg! Och sen, vad har du gjort av deras stackars ansikten?!

2010-01-25 @ 21:40:47
URL: http://augustanaa.blogspot.com/
Postat av: MissIL

Jag tänkte att man skulle fokusera mer på håret om jag censurerade deras ansikten...fast de kanske inte fungerade så.



Helrakat, varför inte. Sparar en än massa tid iaf.

2010-01-25 @ 22:14:51
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0