Kallt det tääääääääääääääääääääär!

Dunkla rum, så skriver jag. För mitt rum är bara väldigt dunkelt just nu. Det är mörkt och kallt. Mörkt är det för att jag har släckt ljuset, så de e ju ingen större fara. Men det är de kalla som stör mig. Varför ska de vara såå kallt, varför är det bara 16 grader inne?? Jag vet inte vad jag ska ta mig till...jag har försökt med allt. Jag har sprungit runt, upp å ner, kors å tvärs. Jag har satt på ugnen bara för att ha luckan uppe så värmen läcker ut. Sätta på bastun, men då går visst proppen och all el försvinner, och det hjälper inte mig just nu. Tända en brasa men nu börjar veden att sina, å granen har jag redan slängt ut så den kan jag inte elda. Allt som jag tar på är kallt så jag vill inte ta på saker, vill inte äta för besticken är kalla. Kan inte byta kanal för då måste jag vira ut händerna ur filten. Vad ska jag göra i morgon liksom, ska jag frysa eller gå ut å frysa ännu lite mer. Det känns som om all denna kyla suger livet ur mig när allt jag vill är att dra åt helväte!
Jag checkar ut, jag hör av mig till våren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sahara nästa! :)

2010-01-08 @ 14:53:28
Postat av: jessica

checka ut mig med, ja vill ha värme och sommar!

2010-01-13 @ 07:19:25
URL: http://jensica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0