Varför Håkan......varför?

Klockan var 03:15 i natt, jag låg och sov i min behövliga skönhetssömn. Då ringde det på min telefon och jag vaknar och tror att det är mitt alarm men hör sedan att det är min rington som ljuder i nattens mörker. Vem ringer någon den här tiden? (förutom Viktor) Jag trodde att det var Viktor men sedan såg jag att de var ett dolt nummer så jag orkade inte svara. Jag blundade med mina ögon men kunde inte somna om. Men efter en lååååång stund av vridande och vändande så somnade jag tillslut.
När jag vaknade på morgonen tog det ett tag innan jag kom ihåg mitt mystiska ring attack, så sant så var det ett missat samtal från dolt nummer...och ett nytt röstmeddelamde. Jag lyssnade nyfiket.
Det var en man som hete Håkan som ursäktade sig för att ringa så sent och sedan bad mig ringa ett nummer som ha gav.
Jag känner ingen Håkan som är 40+ som det lät på hans röst. Någon har såklart ringt fel. Men jag gick in på eniro för att kolla numret som han gav. De gick till något som hete strandbar skagerak.
De lät ju jätte trevligt, kanske har jag sökt jobb där?? Nej det har jag inte! Håkan har alltså ringt fel och Håkan har väckt mig mitt i natten och Håkan har gett mig dubbelsyn och puffy eyes, för det får jag när jag sover dåligt! Håkan är orsak till allt elände som denna dagen har erbjudit mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0