Nono, no, no, no, no, no, no, no ,no ,no, no there's no limit!

Hoppsan saaa! Helt plötsligt vaknar men upp och det är tisdag! Inte viken tisdag som helst utan en tisdag i februari. Så det är bara två tisdagar i februari kvar nu, efter det måste man vänta ett helt år på nästa. Såå vad har jag gjort denna tisdag i februari? Jo, jag har kollat kurser och lite så, försöker få några små ideer. Man kanske skulle göra något liksom.
Men sen finns det ingen gräns på vad man kan göra en tisdag i februari. Vad som helst, VAD SOM HELST. The sky is the limit liksom. så det så.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag gillar inställningen :) och imorgon är det en onsdag i februari. Tänk vad man kan åstadkomma då!

2010-02-09 @ 17:48:53
Postat av: Mikaela

Du kan komma m och träna sen då har du haft en nyttig tisdag sen med :)

2010-02-09 @ 17:56:47
Postat av: MissIL

Nea: jaa veeet värsta framtiden i morgon ju:)

Mikis: Jag har redan varit ute å sprungit i snön i dag, mend för små långkalsonger å förstora träningsbyxor:))

2010-02-09 @ 18:06:45
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0