VAKEN!

I dag gick jag upp jätte tidigt för att ställa tillbaka till normal dygns rytm. Så jag ställde klockan på 06:00 för jag tänkte att då kan jag gå upp och äta frukost med Helen som börjar jobba idag efter semestern. Men så ringde klockan och jag tänkte nääää. Så jag ställde om den till kl 07:00, och så ringde det och jag tänkte återigen nääää. Så jag ställde klockan på 09:00 för jag tänkte att jag ändå inte kommer gå upp kl 8. Men när klockan va 9 å de ringde gick jag faktiskt upp. Bestämde mig för att äta frukost, sedan kändes det som om jag skulle somna om, men då kom jag på att jag skulle raka benen, för då somnar man inte.

Så vem är det då som sitter här med en timmes nyvakenhet och nyrakade ben...jo jag. Jag hade tänkt att ha en såndär produktiv dag i dag. Ska faktiskt åka in till farbror polisen och hämta mitt pass. Någon gång under dagen hade jag tänkt att passa på att träffa Viktor. Undra vad han gör nu? Jag tror nog att han sover, men man kan inte vara helt säker. Han kan i bland vara lite oförutsägbar, kanske så mycket att han till å med är vaken!? Spänningen är olidlig.
Så nu får det räcka med detta inlägg, jag kan inte gå ut för hårt jag har just haft bloggtorka, folk kan ju tröttna på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0