Vad gör jag, nu kör jag!

Jaa så är man så bra att man äntligen försöker leta reda på spindeln så här lite mer än en vecka senare, å jag hittar den ingen spinel! Så fritt fram att flytta in till min säng igen. Yey! Det känn ganska bra faktiskt. En annan grej som känns bra är att jag ska bara jobba i morgon sedan en heeeel vecka ledigt, yey igen!
I dag har jag sovit i flera omgångar känns ganska bra. Annars brukar jag få ångest över att sova förmycket. Jag lyckades till å med klämma in att sova lite middag mellan fyra å sex. En sån där när man sitter helt normalt å ser på tv och nästa sekund har man massa dreggel i mungipan å ett helt annat tv program. Då inser man att man nog har slumrat till ett tag. Eller för visa kanske sånt är normalt, dreggla i vaket tillstånd, som min syrra Helen...men de kan vi ta en annan gång.
Det blixtrade till lite innan å så började det spö regna helt plötsligt, å bullra. De va lite skärry faktiskt. Men jag har kommit över det nu, de varade bara en minut eller så. Jag är oskadd, ingen panik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du mitt mms? Spindeln har hunnit hem till mig under v! :O

2010-08-06 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0