Lasse!

Ooo hej, ooo hej på dig måndag. Att just du ville komma och börja denna vecka med mig, jag tycker faktiskt att måndagar är den bästa dagen att starta en ny vecka på. Ack så många måndagar men har börjat med att vilja starta något nytt. Å varför inte i dag.
Det är faktiskt två dagar kvar på denna sommaren, var har jag lagt min lista över saker jag skulle få gjort. Jag skulle ha badat, jag skulle ha åkt båt, jag skulle ätit en massa glass. Jag skulle också få lite färg, skulle åkt på en liten kortis weekend, fiska krabbor, kolla på turister i satan. Se solnedgången, vänta två timmar sedan se soluppgången. Jag skulle ha trillat och skrapat upp knät och sedan bli glad för att mina byxor inte gick sönder eftersom jag har shorts. Men men, jag har ändå två dagar på mig.
Men hösten den är mysig den med. Alla bra program på tv börjar igen, även om jag kommer sakna morden i midsommer. Jag såg på dobidoo i fredas, jätte trevligt program faktiskt. Lasse han är så käck och trevligt, han hade jag velat känna.
Hej syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0