Who?!

I dag har jag namnsdag! Jag hade lika gärna kunnat heta Lovisa, för dom som heter så har också namnsdag i dag. Men de är okej, jag kan dela. Vissa firar sina namnsdagar men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, vad ska man ha en namnsdag till egentligen. Jag googlade, man firar vist namnsdag för att minska betydelsen av födelsedags firandet. En kristen grej, dop å grejer. Jobbigt i så fall att ha namnsdag samma dag man fyller år. Undra om man får säga grattis två gånger då. Eller om de skulle vara så att man va tvungen att döpa sitt barn till de namnet som har namnsdag just den dagen barnet föds. Kul å bli född den 4 februari och får ödet att heta Anselm. Hej hej hals slem, ingen rolig uppväxt.
Meh gud va de blåser å regnar i dag då! Hur ska jag ta mig till jobbet egentligen, jag kommer cykla omkull om de ska fortsätta såhär, man kan faktiskt dö! Ett lite mer odramatiskt sätt hade jag faktiskt föredragit. De va något annat jag hade tänkt ta upp i dag, men så bara det slipped my mind. Nå väl, jag kanske kommer på de sen så har jag en anledning till att skriva i morgon med.
Den här bilden fick jag upp när jag googlade mitt namn, ser ni vem det är?? Jag vet JAG VET!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och alla har ni också samma efternamn enligt en undersökning på facebook

2010-08-25 @ 16:55:38
Postat av: Helen

Är det Malin i Saltkråkan????

2010-08-25 @ 17:03:45
Postat av: MissIL

Jaa rätt!!

2010-08-25 @ 17:30:44
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hon var inte det första som dök upp när man googlar på ditt namn! Det kom en massa lättklädda kvinnor först. Varför valde du bort dom? är detta en sån där diskriminerande blogg? :O

2010-08-25 @ 18:59:20
Postat av: MissIL

Jaa Pottis, helt rätt, jag missar aldrig chansen att diskriminera lite ;)

2010-08-26 @ 01:28:38
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Helena

Hon har varit med i en reklam också för en bank. Bara för att tillägga de ^^

2010-08-26 @ 04:10:48
URL: http://heelena90.blogg.se/
Postat av: lalish

louise edlind??

2010-08-30 @ 03:48:27
Postat av: vickan

orka att hon har samma frisyr fortf.

2010-09-08 @ 03:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0