watch your step

En gång för länge länge ooo så länge sedan. I förra veckan för att vara exakt, var jag inne på 7 eleven. Jag kommer inte exakt ihåg vad jag skulle göra men medans jag gick in där så kände jag att ja trampade på något. När jag tittade ner såg jag att de låg en marabou choklad under foten. Jag tittade förvånat på den och tänkte vad gör den på golvet, sedan gick jag vidare. Sedan kom jag på att jag kunde ju inte bara låta den ligga där på golvet så jag gick tillbaka, trampade på den igen och tog ett kort.
Så kan det gå när man går att det kanske ligger choklad där man står. Sedan sparkade jag undan den lite diskret sådär. Jag ville ju inte att någon skulle tro att jag lagt den på golvet och sedan trampat på den för skoj skull. För jag hittar på roligare saker än så.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Var detta samma dag som du traumatiserades av den dyra pepsi maxen?

2010-08-22 @ 17:50:19
Postat av: MissIL

Nej detta va en helt annan dag, har hängt lite på 7 eleven på senaste.

2010-08-22 @ 21:02:30
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0