Karin

Shit, jag glömde nästan borsta tänderna! Vilken tur att jag kom på de, jag som köpte ny tandkräm i går. Det hade ju varit förargligt. Jag hade kunnat vakna i morgon med tandlåsning eller tandkötts sjukdomar. Då hade ingen velat vara med mig, jag hade nog inte velat umgås med någon som hade äckliga tänder.
Jag såg en räv när jag cyklade hem i natt. Det var mörkt så de kunde ha varit något annat, men jag är nästan säker på att de va en räv. En hare kanske eller en katt...neee jag har bestämt mig för att de va en räv.
Nu tänker jag faktiskt skriva något som jag aldrig brukar skriva om, nämligen vad jag ska göra. Jag skriver bara vad jag har gjort. I morgon ska jag träffa min kära vän Sofie, å de va inte i går ska jag säga, de va säkert två veckor sedan. Undra hur hon ser ut nu för tiden, kanske ska fråga vad hon har på sig i morgon så att jag kan känna igen henne...bara hon inte har fått ruttna tänder för då kan jag inte umgås med henne. Skoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0