Dagen efter igår

Jag hittade henne, de va inte alls svårt hon såg ut precis som förut. Lite mognare lite äldre, mer erfarenhet, mycke kan hända på två veckor. Vad har vi gjort i dag då? Joo vi har sprungit runt å fixat en massa ärenden. Hämtat biljetter till white sensation som faktiskt är i Köpenhamn i år. Kollat på läder remmar och lite sånt. Läste lite dikter fram mot eftermiddagen. Sofie hade en jätte bra haiku som jag inte kommer ihåg, tusan.
Snart är det tisdag, de brukar inte vara så särskilt spännande dagar. Men man vet ju aldrig, kanske det händer värsta äventyret när jag ska åka till jobbet i morgon. Eller hem det spelar ingen roll, bara det är sol.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha vad söt du är!

Om du vill ha min haiku så här är den:)



Låt min röst höras

Stark vind, som ska beröras

Dags att förföras

2010-08-06 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0