Tråkig dag i januari!

I bland har man tråkigt och i bland har man jätte tråkigt. En dag i januari hade jag jätte tråkigt, det var kallt ute och inne, det var mörkt och jag hade bott själv i nästan en hel vecka. Vad göra? Joo jag gjorde en lite musik video som sedan snabbt föll i glömska, kommer nog inte ihåg särskilt mycket från januari över huvetaget. Men så i alla fall så kollade jag runt i gamla mappar och sånt i går och hittade den vackra lilla videon jag gjorde...sen tänkte jag ska jag, ska jag, ska jag?! Och jo vist varför inte...


Kommentarer
Postat av: Pottis ;P

Hahahaa! Jag vet inte vad som va bäst vattenkannan som dök upp eller strumpan :P

2010-08-10 @ 15:26:50
Postat av: Helena

Haha, ^^ Strumpan (Y)

Fortsätt med musikvideos bryden

2010-08-11 @ 00:19:40
URL: http://heelena90.blogg.se/
Postat av: emma

denna video gjorde min dag! älskar strumpsångarn hahaa. keep up.

2010-08-22 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0