today is gonna be the day nana nana nana naaa

I dag följde jag med min syrra Helen på två lägenhets visningar, hon vill inte bo med mig längre. Först kolla vi en i vasastan som var ganska fin, finast va toaletten. Om jag hade köpt den lägenheten hade jag säkert flyttat in alla grejer till toan och levt där. Den andra lägenheten låg på olividal, men den va typ helt skev. Det va som om man va full, men de är ju billigt om man är alkoholist. Sedan fanns de två urnor uppe på en hylla och de va säkert döda människor i dom, jag kände att jag va tvungen att gå ut.
Nu sitter jag och äter en bulle, men pärlsockret har vist åkt av. Men den är god ändå, fast inte lika god. Det var ju typiskt. Humm vad mer...jooo en pepsi max 50 cl kostar 20 spänn på 7 eleven! Rena rånet. Nu är min bulle slut så nu spelar de ingen roll om de va socker på eller inte. För den existerar inte längre. (eller jo, men ändå nej)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va gott m bullar :-)

2010-08-19 @ 00:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0