Lucky nr 7

Men tusan, jag har inte lagt upp några bilder än, som jag sa att jag skulle göra. Varför gör jag inte som jag säger?? Tänk om man hade gjort allt man hade tänkt att göra, suck. Jag får dra mig lite i kragen rent allmänt.

Utanför mitt fönster finns det ett hus med en jätte stor tomt. Dom som bor i huset har beslutat sig för att stycka av tomten och sälja för att några andra ska kunna bygga ett till hus där. Där precis där utanför mitt fönster. Hela sommaren ska det byggas. Med grävskopor och snickare och borrmaskiner, allt där utanför mitt fönster. Håller jag på att bli bitter..neee faktiskt inte, de gör inte så mycket. De är lite spännande kanske. Men grejen är den att i dag när jag kom hem såg jag till min stora förskräckelse att häcken var borta! Den fina häcken (jag menar häcken som i en buske (jag menar buske som i växt)) som jag brukade titta på och kolla om den blommat. För den blommade alltid först och då var våren på väg. Nu kommer jag inte kunna hålla reda på årstiderna! Ingen har sagt något om att grannens snygga häck skulle förintas, jag kunde ha demonstrerat eller satt upp en protest lista på ica. Men det hade inte fungerat eftersom jag även protesterar mot "nya" ica. Jag kan inte sätta upp en protest lista på ica mot ica. Där inne bland flingor och sylt kunde man också beskåda min syrra fram till förra veckan. Men hon finns nu inte längre i sortimentet. Hon har slutat! Efter fem år eller något sådant. Hon jobbar nu mera med data, vadå data? Jo data! Prata lite i telefon och sedan blippa lite på knapparna. Kanske ta en banan och sedan fortsätta.
Oj vad va de jag pratade om, jo justdet jag funderar på om jag ska klippa mig nästa vecka. Jag va lite rädd att jag tappat tråden där. Eller så va de någon som klippte av den för mig sist jag va hos frissan. That bastard, sist jag klippte mig såg jag ut som en pudel. Frisören fick för sig att jag skulle ha lockigt hår och jag som är en öppen människa sa ja men de låter ju tjeckt, fast jag skrek neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inombords. Det nej får avsluta dagen skrivande. För inget mer kan jag säga eftersom jag niger och tiger...men i morgon...
Denna bilden är från våran semester i Sydafrika förra vintern. Helen hade legat i solen lite för länge. Hahaha jag kommer få skit för de här..it's worth it!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

HAHAHAHA! Ja nu behöver jag nog inte oroa mig för varken beach 2010 eller 2030, inte brännan heller för den delen!



Dem byggde på huset utanför mitt fönster förra sommaren och väckte mig 7 varje morgon genom att såga i sten. lollo du kommer inte få en trevlig utvilande sommar!

2010-04-27 @ 10:17:33
Postat av: Mikaela

Jag hade helt missat Helens dolda sida haha! Du va ju tydligen blond då ivf :)

2010-05-02 @ 01:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0