shacked not störd

Jag sitter å ser på James Bond så här på en lördagskväll. Jag har ont i magen, åt för mycket potatis. Det blir så ibland. Jag vill bli som ha, med rätt att döda, Oooo! Ne, men det känns som ett flexibelt och omväxlade yrke. Man får resa mycke, träffa nya spännande människor. Undra vad man måste läsa för att bli en 00-agent? Jag menar, jag kan också åka ner för ett snöigt berg i ett cello fodral. Fast det är mer som en memo till mig själv att skaffa körkort, tror att de kan bättra på cv:t för att bli secret agent. My name si IL, MissIL, Hahahaha. Okej jag ska sluta nu, jag är trött, jag gör bort mig. Jag hinner faktiskt inte skriva mer nu, mitt Internet laggar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAhaa ja undra vad du behöver för utbildning för att bli som bond :P

2010-04-17 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0