Privat skyddsrum?

En sak som jag gick å funderade över i dag var Hesa Fredrik, han låter en gång var tredje månad. Första mars tjöt han. Då är det sån här övning på att dom verkligen låter och så. Men vart är det egentligen man ska springa? Jag vet inte vilket närmaste skyddsrum är! När man väl hittat ett skyddsrum så kanske det är kö och man måste visa lägg för att komma in. Eller som vårdcentralerna, att man till hör en och ska inte gå till en annan. Jag tycker det är dåligt, ingen information alls om detta! Sedan kan man kanske göra ett eget skyddsrum som man lägger allt man behöver i och så bjuder man in alla sina vänner. Liksom ett privat skyddsrum ist för de allmänna!
Låååååååååååååååååååååååång fredag i morgon då, kanske därför man får dubbelt betalt, höhöhööhö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så blir det bara en lååååångjobbdag, så var glad att du är ledig :)

2010-04-02 @ 15:54:14
Postat av: MissIL

Fast jag va inte ledig :D

2010-04-02 @ 22:16:10
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä ja vet inte heller vart man skall springa, dåligt!

2010-04-03 @ 16:36:55
URL: http://jensica.blogg.se/
Postat av: Louise =)

Vi får helt enkelt hoppas på att vi slipper uppsöka skyddsrum :) annars kan vi bestämma en plats där vi kan umgås de sista sekunderna i våra liv (Y)

2010-04-05 @ 09:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0