Denna dag, inte ett liv.

Jag tycker att de är kul att Viktor på sin blogg beskriver samma händelse som jag om bambin. Men att Viktor istället kallar det för rovdjor, jag menar de va ju ett rådjur. I dag har jag haft abstinensbesvär. Jag va bara tvungen att ha pepsi max, men orka när affären nu mera ligger så gott som flera mil bort. Jag pallar inte att palla bort så långt. Men det känns som ett steg i rätt riktning i mitt pepis max missbruk. Att jag avstod. Jag hittade en ananas som jag delade och tillslut lyckades äta. Det kändes så mycket bättre då. Jag överaskade mig själv också med den goda iden att göra om gamla snusdosor till fina värmeljus. Varför har ingen tänkt på det innan? Nu har det gått 104 dagar på detta år, bara 261 dar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0