Bambi

Jag å Viktor åker i hans bil. Viktor pratar i telefon och jag tittar på träd. Helt plötsligt tvärnitar han och jag blir rädd och får hjärtat i halsgropen, viftar hysteriskt med armarna och undrar vad han gör sådär för. Viktor säger titta titta. Då ser jag att de precis hoppat fram ett rådjur på vägen några meter framför oss. Vi, eller Viktor då va jätte nära på att köra över det. Men som tur är så är faktiskt Viktor jätte duktig på att se saker i periferi och att hoppa på bromsen.
Jag hade en jätte bra fråga jag skulle ta upp nu, men jag kommer inte ihåg den. Jag får återkomma med den till en annan dag, när jag har uppdaterat mig på den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att inte bambi dog!



Du sa att du skulle ta upp solkrämsfrågan, va hände med den? :)

2010-04-13 @ 12:07:02
Postat av: MissIL

De va ju den jag inte kom ihåg!

2010-04-13 @ 15:41:55
Postat av: Anonym

Det trodde jag inte om dig Lois att du skulle glömma en så stor fråga :P

2010-04-14 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0