Mystisk after eight

Humm jag har ätit after eight någon gång under den senaste veckan. Jag kan inte för hela mitt liv komma på vart, när, hur eller varför. Det ända jag kommer ihåg är att jag åt after eight. Det känns som om att jag åt det med helen, min syrra. Men hon har inte ätit after eight förutom när hon va på glöggfest, men då va inte jag där.

Jag känner det ganska tydligt och jag blir ganska störd på detta, så om det är någon som känner sig vid att ha ätit, eller bjudit eller haft framme after eight, eller sätt mig äta en, hjälp mig lösa detta mysterium.
Annars så fick jag en trisslott på jobbet i söndas, det va ganska skoj. Men jag vann inget, förutom några sekunder av spänning och hopp om en bättre framtid. Men noop, så blev det inte. Sedan hittade jag en enkrona på en bricka, så jag vann allt lite pengar ändå.
Vad ska jag göra med min peng? Jag vill få den att växa, men vart ska jag lägga den för att växa? På banken, njaaaa not really. Men iaf, jag tänkte att jag kunde lägga den där så länge. Så jag gick in på min internet bank och så tog jag min krona och kastade den så hårt jag bara kunde i i skärmen, men nej det fungerade inte, hur ska jag få in mina pengar på banken om jag inte kan kasta in dom? NEJ så klar skämtar jag bara. Jag kastade inte kronan på min dator. Saken är den att jag redan tappat bort kronan, dagen hemskaste sanning. Min peng är förskingrad. Men men sånt är livet, vart åt jag after eight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0