Honey Elephant!

Nyhet nr 1.
Min Brute är död, jag orkar inte längre. Varför hålla på å figtas när allt man behöver är kärlek och omtanke? Varför hålla på å slå varandra med konstiga pinnar och riva varandra med små hundar som ändå dör så fort man petar på dom. Varför slösa bort 3 min av sin dag för att öka i level som blir segare och segare och ändå inte få något speciellt för det, som någon häftig egenskap. Alla andra får häftiga egenskaper, men nej inte min brute, inte Honey Elephant som han hette. Det känns som att jag sårar hans känslor, man han finns faktiskt inte på riktigt. Det kanske är mig själv jag sårar när mina drömmar om att nå Brute toppen går i kras. Men det är för mitt eget bästa. RIP Honey Elephant!

Nyhet nr 2.
Jag har lagt ner min brute, det är samma nyhet som nyhet nr 1, jag ville bara uppmärksamma.
Nyhet nr 3.
Jag tog gris sprutan i dag. Det gjorde inte alls ont, inte äns i armen efteråt. Härligt, men jag funderar på om jag fick rätt, tänk om det bara va vatten i?! Jag fick ett litet häfte där det stod om biverkningar, att man kunde hamna i chok. Det hade varit något. Men nej, inget sådant spännande för mig, bara helt vanlig efteråt. Något hade jag förväntat mig.
Nyhet nr 4.
Är överflödig, för det finns ingen nyhet nr 4. Nyhet nr 2 finns iof inte häller, men det känndes bättre att skriva några nyheter iaf. Det är nästan som det händer något iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg!

2009-12-09 @ 20:26:13
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0