Ja smäller av, japp de ska jag göra!

Jag läste justa att champagne är bra för hjärtat, vilken tur tänkte jag. Men det är ju klart, om man råkar trilla på en på en pinne och landar med hjärtat på en champagne flaska är det inte så nyttigt. Man kanske inte ska ha hjärtat på rätt ställe.

Jag sitter å liksom funderar på vad man ska ha för fyrverkerier till nyår, det nya året firas med att fyra av verket. För vad ska man ha verk för? Nytt år ny början, jaja men får seee??? Jag blev nu nojig, humm vad ska man med nya år till ändå? Man kan faktiskt kolla på hemsidor och göra egna smällare, en riktig PANG ide. Bang booom spraak, BOOOM SPRAAK!
Så vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0