Torsdag att förakta

Pass på, 1 april. Inte jätte spännande egentligen. Men vad ska man göra, le å se glad ut. Inte för att jag brukar bli rå lurad och inte för att jag lyckas lura så många heller men för en dag kan man inte lita på någon. April känns ganska ofta som en skön månad, men när jag tänker efter så kommer den med ganska mycket stress. Det känns som man ska hinna med en massa saker som man inte riktigt vet va det är. Abstrakt, ja kanske. Eller sitter det kvar bak i huvet från den tiden man faktiskt gick i skolan. April är alltid mycket att göra.

Men nu ska jag inte vara sådan, jätte jätte härligt med vår å sol å grus. Månad nr 4 detta året, vilket betyder att det bara är 8 månader kvar på 2010. I morgon skulle de regna, eller bara vara mulet. Det är svårt att veta förens man ser det. Det är ju ofta det regnar och är mulet på samma gång, såå prognosen är kanske inte jätte exalterande. Men jag kommer ihåg att den 2:a april 2006 snöade det lite. Den 2:a april 2008 va jag och kollade på tranor vid hornborgasjön, det va jätte roligt. Gör't!
Vad mer vad mer, joo jag ska i morgon införskaffa godis, som sedan ska läggas i påskägg som sedan ska på lördag ska gömmas för att sedan bli hittat föra att sedan bli uppätet. Inte allt, för varje gång man köper godis så blir det alltid att man köper några som man inte tycker är goda, bara för att. Så dom blir ju kvar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0