GAHH

Man ska inte ge sådana som inte kan rösta mobiltelefoner det blir bara fel när de ska slå nummer. Det är väl det som hände i kväll. Annars då, jo då jo då. Charmed med my heart goes boom var ett kärt återseende å kvällens höjdpunkt. Men ska jag sammanfatta finalen såå GAHH, tolka fritt. Det är som 2005, vad hände då kanske någon undrar...jo Martin Stenmarck vann, menne jag har kommit över det. Men till stora frågan, hur gick det för mig i kväll då? Jo, denna gången började jag inte gråta, å jag gjorde inte sönder något!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du får va glad att inte timotej vann, det hade varit värre!!!

2010-03-13 @ 22:11:38
Postat av: MissIL

Att dö är värre!

2010-03-13 @ 22:38:25
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0