Halmstad,tylösand

Förra veckan bestämde sig jag och min kära mamma att vi skulle åka till Halmstad. Ja för halmstad är en fin stad, särskilt på sommaren. Å förra veckan var det nästan sommar, lite höstigt men ändå. Så det var nästan fint i halmstad. Vi hade packat ner en liten korg med bullar å kaffe (jag driker inte kaffe) å pepsi max (som jag köppte på ullared). För vem vet vad som kan hända på vägen, de tar ju ändå lite mer än en tinmma att åka dit.

Vad var det igentligen vi skulle göra i halmstad, jo vi skulle titta när de rev vårat hus. Jag hade en bild i huvet att det skulle vara en stor kran med en sån stor kula på som bara skulle smarch sönder hela huset. Men jag hade fel, dom hade bara blockat ner några väggar å lite tak. BESVIKEN! Jaaa jag ville ha lite achen men icke. Hur som haver gick vi sedan runt å kollade läget i stade, jag tycker allt ser så 90 talit ut där. Sean tröttnade vi å åkte hem. Ååå då, då fick vi punktering, Ohnooooo´, flopp flopp flopp lät de å vi var tvungna å stanna på en pändel parkering. What to do? Jo vi kom på att vi hade våra bullar så vi åt upp dom, sedan ringde vi en bärgnings bil å så komm de en snubbe som böt vårat däck. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag älskar din Blogg Lollo :D



Haha shit snacka otur!! Har aldrig hört att någon fått punktering på bilen x)

2009-09-20 @ 11:01:44
URL: http://louiseevelinabertilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade ni inget reservdäck?

2009-09-30 @ 16:00:27
Postat av: MissIL svar:

Joo vi hade ett reservdäck...men vi visste inte hur man skulle byta såå vi ringde dit en bergningsbil som kunde.

2009-09-30 @ 17:15:22
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0