Batteriet

Idag har mitt batteri till min filmkamera kommit...yeey awsome liksom. De va så att jag köpte en filmkamera i början av sommaren å var helt överlycklig. Jag sprang runt å filmadelite här å där. Men, helt plötsligt ur tomma intet, ja då gick det helt enkelt inte att ladda den himla kameran. Ohnoooo. Å utan laddat batteri aa då går det inte å filma, hur mycke man än vill. Så det fanns bara en sak att göra...öka till mediamarkt å få lagat de himla batteriet, smart. Men i går då så fick jag ett sms där det stod att jag kinde hämta ut det jag lämnade in. Så det är vad jag ska göra idag!

Sedan ska jag till kontiki dom firar vist 5års jubileum, häftigt. Undra om dom bjuder på någonting.

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Vem ska du till Kontiki med? Vavavavavavaaaa?

2009-09-19 @ 14:14:09
URL: http://augustanaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0