28 November och mitt busskort har gått ut.

Så här var det, jag satt på bussen hem, eller någon stans, inte så noga. Det var mörkt och jag satt å tittade ut genom fönstret. Helt plötsligt får jag syn på en elefant!? What, väldigt sällsynt här i Sverige faktiskt. Jag tog mitt förnuft till fånga å tänkte att det kan inte vara en elefant. Det var det inte häller. Det var en grävskopa, men siluetten påminde i mörkret ganska starkt om en elefant. Nu blev mitt liv genast mycket mer ospännande på bara någon sekund. Fast jag vet inte, grävskopor är lite häftigt också kanske, eller nej jag ändrade mig nu, grävskopor är ganska osexiga. Misstolka mig inte nu, jag tycker inte att elefanter är särskilt sexiga heller. Men lite mer exotiskt.

Det finns människor som har tjock hud som elefanthud, jag känner ingen sådan personligen, men jag har hört att det ska finnas en i Torslanda om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha! Elefantmannen eller som du kallar honom elefanthudspojken :P

2009-11-29 @ 12:15:31
Postat av: MissIL

precis;)

2009-11-30 @ 02:26:06
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0